Извините,

Личный кабинет в разроботке

Програма школи

Методика школи ґрунтується  на принципах фінської школи та британської школи Саммерхілл, поєднує елементи педагогіки Вальдорфа і методики Монтессорі, Тріз-педагогіки. Вивчивши кращі методики, школа 7Fields створила свою унікальну систему, яка сприяє усебічному розвитку сучасної людини.

Ідеологія – повага до дитинства, розвиток природних здібностей дитини, “увімкненість” у життя, розвиток індивідуальних здібностей, демократичний підхід, рівність у правах дорослого (батьків, учителів, наставників) і дитини, свобода, взаємодія із природним середовищем (прогулянки, фізична активність, заняття на свіжому повітрі), шефство над молодшими, наставництво (дитина-дитина)

 Школа як частина життя. Школа – це мікро суспільство, де учні отримують певний життєвий досвід, користуються своїми правами і виконують свої обов’язки, розвиваються й взаємозбагачуються, радіють і насолоджуються життям.

 Загальна філософія розвитку дитини як особистості – за сферами життя (колесо життя складають разом батьки і діти – здоров’я і спорт, друзі й оточення, стосунки, кар’єра і бізнес, фінанси, духовність і творчість, особистісне зростання, радість життя)

Учні ставлять перед собою мету на рік (програму розвитку) – розвиток через ігри, спільну діяльність, формування навичок (6-7 на рік). Ведуть щоденник успіху, у якому фіксуються всі досягнення учня. У школі є Дерево добрих справ, на якому  в кінці дня кожен сам про себе залишає позначку (наприклад, відбиток руки, на якому написано, яку добру справу дитина сьогодні зробила).

 Немає конкуренції, нема порівняння себе з іншими, будується така атмосфера, в якій діти вільно взаємодіють між собою і з учителями, наставниками.

 Колектив формується за навичками, знаннями, інтересами, типами характерів (темпераментом).

 Побудова заняття – максимально дати теоретичний і практичний матеріал групі (10 дітей) орієнтовно – 1,5-2 години, потім – індивідуальна робота, спостереження за тим, хто до чого схильний, хто що засвоїв. Діти під час опанування матеріалу допомогають один одному – той, хто засвоїв матеріал краще, допомагає тим,  хто гірше. Таким чином вони вчаться толерантності й взаємодії. Дорослі допомагають тільки тоді, коли діти просять про допомогу. Наставник в цій частині потрібен для спостереження й спонукання дитини до самовиховання, самонавчання, саморозвитку.

 Протягом дня з дітьми працює одночасно тьютор і вчитель.

Заняття поєднують різні галузі знань – наприклад: математика+мова+література+географія+біологія=”занурення в життя”. Так, досліджуючи рослини – можемо побачити, як вона росте в природному середовищі; дізнатися, як називаються її частини або етапи росту рідною і англійською мовами; подивитися на мапі, де ця рослина росте; порахувати пелюстки або складові елементи, або етапи росту; намалювати-виліпити-змайструвати із паперу чи  тканини; написати про рослину історію тощо) – для віку 6-9 років.

Також діти мають час для вільних занять без розкладу  й наставників.

Навчання проходить без оцінювання до 4 класу.

 Для кожної дитини складається індивідуальний план навчання і розвитку – кількість класних і домашніх завдань, скільки часу на них відводиться, підручники, вправи, зміст матеріалу – детальний виклад або коротко про головне. На уроці діти виконують завдання різного рівня складності – відповідно до своїх здібностей і оцінюватися відповідно буде виконання згідно особистого рівня. Виконав завдання – наступне буде вищого рівня, не виконав – наступне буде так само простого рівня. Кожен рухається у своєму темпі.

 Формування компетенцій. До них входить критичне  мислення, уміння працювати в колективі, взаємодія, допитливість, творчий підхід, комунікативність, уміння знаходити ідеї і перетворювати їх у бізнес.

Діти навчаються брати участь у громадському житті країни; усвідомлюють, що вони – важлива частинка суспільства; знають свої права та обов’язки; мають свободу думки та слова, беруть участь у шкільному самоврядуванні. Вчитель і учень співпрацюють разом, навчають один одного. Діти  висловлюють свої думки  впевнено,  поважають один одного, мирно вирішують конфлікти, ухвалюють рішення та беруть участь у діяльності школи,  вчаться відповідати за свої рішення, поважають чужі думки, розуміють, що кожна людина – особистість.

День у школі:

Активний початок дня – спільна руханка, також багато рухливості протягом дня – у перерві, заняття з йоги, танці тощо.

Сніданок

Перша половина дня заняття, друга половина – творча

Основне заняття – 1,5-2 години – максимальна інформація з певної теми. Далі – індивідуальна робота і робота в групах – практичне застосування отриманих знань, взаємодопомога (діти пояснюючи одне одному закріплюють матеріал).

Велика перерва – обід, рухливі ігри, відпочинок.

Друга половина дня – творчі заняття у майстернях (живопис, скульптура, майстерня для хлопців, рукоділля для дівчат, музична зала, танцювальна). Діти відвідують 1-2 пробні заняття, щоб визначитися із напрямом на місяць, планують свої заняття (відповідно до цього учитель може сформувати розклад занять). Система заохочень і штрафів – якщо передумав займатися за своїм планом – можеш на наступний місяць відвідати лише одне випробувальне заняття (наприклад) – для формування навички планування й відповідальності за свої рішення.

 

.